CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 6 mai 2008

O zi minunata

Gata! Am pus stampila pe ziua de azi: MINUNATA!

Un buchet de lacramioare, o sedinta eficienta, 2 seminarii reusite, o masa copioasa, un eseu inceput, un gand spontan pe care vreau sa il pun in practica, un ceai verde (dulce minune interzisa...) cu miere intr-un loc acum singur.

M-am trezit zambind. Si asa mi-am continuat ziua. De ce oare? Nu stiu sigur (sau nu vreau sa recunosc :P). Pur si simplu stiu ca totul se va termina cu bine, ca tot ce am inceput se va finaliza asa cum vreau eu (si sexy, asa cum vrea coach-ul meu).

M-am trezit zambind. Si de aici mi-a venit motivarea pentru ziua de azi. Din zambetul un pic adormit, dar sincer al unui copil (asa cum vreau eu sa ma cred), un pic pierdut pe planeta asta. Se zice ca o floare nu aduce primavara, dar un zambet... cate nu face un zambet!

M-am trezit zambind. Si asta mi-a dat o pofta nebuna de viata!

Trebuie sa dau mai departe zambetul asta... E prea frumos ca sa il tin numai pentru mine :)

As fi vrut sa scriu ceva mai inteligent, dar starea mea de acum nu e una inteligenta... e una lenes de boema... Ma intorc la dulcea minune interzisa si eseul inceput...

1 comentarii:

romeo spunea...

si eu vreau un zambet...