CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 10 ianuarie 2011

Punct. Si de la capat

E un moment bun sa fac bilantul. S-a incheiat si gloriosul an 22 al vietii mele. S-a terminat de curand si 2010, asa ca numai bine sa trag linia acum :)


Punct.
Despre ce a fost 2010? Despre crestere si proactivitate. Sunt mandra de ce am devenit in 2010: mai puternica, mai independenta, mai fericita.

2010 a fost despre 3 ONGuri care la modul cel mai serios mi-au schimbat viata. Toastmasters mi-a dat la inceput de 2010 un motiv sa am incredere in mine si sa trec peste mica depresie in care intrasem, iar la sfarsit de 2010 mi-a dat motive sa-mi zambeasca ochii din nou. Habitat mi-a dat cea mai frumoasa vara din viata mea, un vis pentru viitor si prima idee antreprenoriala. Toate astea pe langa cativa oameni minunati care s-au lipit ca un magnet de frigider de inima mea. Iar AIESEC mi-a aratat din nou lumea, m-a adus intr-o echipa pe care mi-am dorit-o demult si mi-a dezvaluit cativa oameni cu potential real de prieteni pe viata.

2010 a fost si despre o despartire care a durut mai mult decat orice altceva si care m-a facut mai puternica si mai capabila sa apreciez lucrurile frumoase din viata mea. Tot in 201o mi-am dat seama ca daca e un lucru pe care pot sa il fac, acela e sa nu tolerez situatii care nu imi plac. Am zis nu de fiecare data cand nimeni altcineva nu a avut curajul, am pus cartile pe fata cand altii s-au ascuns, mi-am luat inima-n dinti si am plecat cand nu m-am mai recunoscut in mediul in care eram. De multe ori a durut, dar mereu a fost decizia cea mai buna. Si pentru mine, si pentru cei din jur.

2010 a fost despre proactivitate. Mai tot timpul (evident au fost si exceptii ca de.. I still have an inner drama queen) m-am dus spre oportunitatile pe care le-am vrut, spre oamenii care mi-au placut sau de care am avut nevoie, spre locurile unde m-am simtit ca acasa. Cateodata in drum spre oportunitati/oameni/locuri m-am mai lovit de usi inchise sau de ziduri prea tari, m-am mai ratacit sau mi-am dat seama ca alta mi-e de fapt destinatia. Dar fiecare descoperire am facut-o pe pielea mea si tare bine mi-a prins!

2010 mi-a mai adus si un vis frumos pentru 2011, ceea ce ne duce la partea 2.

De la capat.

Despre ce va fi 2011, vom vedea abia la sfarsit. Despre ce imi doresc sa fie... despre descoperiri. Vreau sa fiu mai curajoasa, sa imi asum mai multe riscuri, sa ma apropii de mai multi oameni.

Sunt multe lucruri pe care le vreau de la 2011, sunt multi oameni pe care ii vreau in viata mea, sunt multe si mari asteptarile de la mine.

Vesnica dorinta despre viata sanatoasa, sport si slabit este evident in top (insotita si de scepticism, dar si de niste actiuni pe care am inceput deja sa le intreprind). La fel si cea despre sufletul pereche despre care se tot vorbeste in povesti (aceasta are si mai mult scepticism in spate). Si nu putea sa lipseasca de pe lista mea ceva legat de calatorii. Vreau sa mai vad lumea, sa o descopar, sa-mi placa sau nu. Numai ca de data asta am o conditie: sa o vad cu oameni dragi mie. Nu-mi mai place sa ma tot plimb de una singura. Parca am avut destul timp pentru mine. Anul asta vreau sa fiu printre oameni. Da, in 2011 vreau sa fiu parte dintr-un grup care sa-mi placa (n-as fi crezut c-as zice vreodata asta).

In 2011 vreau sa-mi iubesc viata! Si asta o sa fac! Am inceput bine anul din puntul asta de vedere :)

0 comentarii: