CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 23 ianuarie 2011

Recunoștință

Azi mi-am dat seama din nou că trăiesc o perioadă extrem de frumoasă, în care am foarte multe din lucrurile pe care mi le-am dorit. Am multe de care să fiu mândră și pentru care să fiu recunoscătoare. Și cred că acum e un moment foarte bun să le pun pe hârtie (a se citi blog) pentru a le avea la îndemână când am nevoie:


  • pot să gândesc pozitiv
  • cred în faptul că mă pot modela spre a deveni cea mai bună variantă a Silviei
  • am aproape oameni care mă admiră și mă apreciază
  • am curaj să merg spre ceea ce îmi doresc
  • călătoresc (mai mult decât mi-aș fi imaginat acum 8 ani, când au început peregrinările)
  • stau într-un loc în care mă simt ca acasă
  • părinții mei mă susțin necondiționat în tot ceea ce fac
  • sunt sinceră cu mine
  • garderoba mea devine din ce în ce mai plină de rochițe
  • am 4 poze nebune cu o prietenă extrem, extrem de dragă mie
  • sunt parte din echipa Habitat
  • lucrez cu oameni creativi
  • în fiecare zi am cel puțin un motiv să zâmbesc sincer
  • am oameni la care mă pot duce dacă mi-e greu
  • citesc beletristică
  • de 3 zile ninge într-una și de fiecare dată când sunt afară sunt invadată de emoții pozitive
  • am fost în Rio și am cea mai frumoasă amintire de la Cristo Redentor
  • viața mea spirituală
Îmi face bine să îmi amintesc de ceea ce am în viața mea. Îmi dă putere, încredere și speranță.






0 comentarii: