CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 26 octombrie 2010

Pe una din strazile mele

"Ma trezesc luni de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, nu vad ca e o groapa si cad in ea.
Ma trezesc marti de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, nu vad ca e o groapa si cad in ea.
Ma trezesc miercuri de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, vad ca e o groapa si cad in ea.
Ma trezesc joi de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, vad ca e o groapa, o ocolesc si imi continui drumul.
Ma trezesc vineri de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, ma intalnesc cu un vecin, vorbesc cu el, vad ca e o groapa, o ocolesc si imi continui drumul.
Ma trezesc sambata de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta, merg pe drum, nu-mi dau seama ca groapa e acolo, o ocolesc si imi continui drumul.
Ma trezesc duminica de dimineata, ma imbrac, ies pe usa, inchid poarta si o iau pe alt drum."


Pe strada SBDB e vineri. Timpul e ciudat. Ai spune ca intre miercuri si joi sunt numai cateva ore. Mie mi-a luat 3 ani. Si inca un an sa ajung de joi pana vineri. Sunt curioasa cat o sa mai dureze pana duminica...

1 comentarii:

Tina spunea...

Cateva lunı... ;)