CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 2 octombrie 2008

Alegeri proaste

De ceva timp, ma tot gandesc la alegerile pe care le-am facut. Si tot de ceva timp, am impresia ca toate aceste alegri au fost proaste. Ceea ce poata sa para un paradox, avand in vedere ca in ultimii ani mi s-au intamplat cele mai faine chestii din viata mea.

Si atunci... ce inseamna o alegere proasta? Ce inseamna pentru mine o alegere proasta? Greu de definit, dar de cateva zile incerc sa fac asta. Am ajuns la cateva caracteristici ale acesteia. Incerc sa fac un prfil cat mai fidel al unei alegeri proaste, dar deocamdata am numai o schita. Asadar, o alegere proasta e o alegere:

  • pe care am regretat-o imediat ce am facut-o
  • care m-a facut sa plang de cel putin 5 ori (it's not random this number)
  • care mi-a adus pierderi financiare
  • care m-a indepartat de oameni la care tin
  • care ma face sa imi pun mereu intrebarea "Cum ar fi fost daca..."
  • care ma indeparteaza de planurile nescrise si negandite din creierasul meu

Da... am facut o tona de alegeri proaste. Dar cumva, nu stiu exact cum, ele au avut si niste consecinte absolut fabuloase... Si-atunci de ce acum regret ca am facut algeri proaste si nu ma bucur de lucrurile frumoase pe care le am/le-am avut? Poate ca e adevarat ca nu stiu sa ma bucur de ceea ce mi se intampla...

O Silvia confuza si pierduta

0 comentarii: