CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 21 octombrie 2008

THE weekend

Am avut un weekend fenomenal: my OC (at least part of it), Nuschuletz la mine, o intalnire la care mi-au tremurat picioarele de credeam ca o sa cad de pe scaun, un ceai in cel mai frumos si intim loc din cluj, really late dinner la Nuschuletz, un film pana la 12, o poveste cu Kitzu meu (cat de mult pot sa o admir!) si monopoly cu roxana si lupo.

Am fost fericita weekendul asta! Si asta e un sentiment pe care o sa il expeimentez inca 5 weekenduri de acum inainte. Probabil apoi o sa urmeze 2 frustare, 1 de usurare, 1 de emotii pt un foarte drag prieten si apoi unul in care o sa imi fac bagajele spre Slovacia.

Long live weekends!

3 comentarii:

Adela spunea...

Draga mea, ne-ai facut curiosi! ia zi-ne tu noua despre urmatoarele weekenduri.... si mai multe detalii despre asta ce-o trecut

Anonim spunea...

da ... cum spunea Adela, spunene mai multe detalii!

hugs
Romeo

Silvia spunea...

My dears, I don't want to jinx my weekends, so I'll tell you more about them after they ended!

Va pup si distrati-va in X!