CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 5 octombrie 2008

Schimbari

Schimbarea reprezinta singura constanta in viata mea. Totul se modifica, din clipa in clipa, numai ca sa dea nastere la ceva mai frumos si mai adevarat. Stiam eu asta, dar cand mai reflectam din cand in cand ma gandeam ca e vorba numai de acele lucruri importante in viata (si acum cineva care ma cunoaste mai bine decat imi doresc m-ar intreba cu o privire pe sfert atotstiutoare, pe sfert compatimitoare si pe jumatate zambareata: "Ce e cu adevarat important pentru tine?")...

In fine, uite ce s-a mai schimbat la mine (lucruri la care nu m-as fi asteptat absolut deloc):

  • nu-mi mai plac batoanele de ciocolata (raman fidela ciocolatei calde din Enigma/ Q Cafe si inghetatei de cacao totusi)
  • nu pot sa imi mai concep ziua fara Pasarea Colibri si Ingrid Michaelson
  • desi stau de 1 saptamana in camin, nu pot sa spun ca sunt acasa (inainte, daca dormeam peste noapte in alt oras, in 5 minute locul respectiv devenea acasa)
  • pot sa dorm pe spate
  • seara Toto doarme langa mine, nu la mine in brate (Roxana, oare asta inseamna ca incep sa ma fac si eu mare?)
  • scrisul pe blog in romana nu mai e doar o chestie de sinceritate, ci o preferinta

Cred ca astea sunt chestiile majore din nimicurile de zi cu zi. Dar am avut azi revelatia asta si mi s-a parut util sa o mentionez intr-un loc in care o pot revedea ceva mai tarziu.

Silvia :)

5 comentarii:

Roxana spunea...

M-ai surprins cu Roxana...Si nu a parut prea natural...
Gandeste-te la schimbari si alegeri...cum se leaga unele de altele...e foarte interesant...

Silvia spunea...

Apropo de schimbari si alegeri... faptul ca am zis/scris Roxana e o schimbare care a rezultat in urma unei alegeri, insa celelalte lucruri pur si simplu s-au produs fara sa fac un efort constient pentru asta.

Anonim spunea...

I-a spune de cand asculti tu Ingrid Michaelson !?
Romeo

Silvia spunea...

cum de cand? de cand mi-ai dat tu linkul de la "the way i am"

romeo spunea...

:D....