CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 1 octombrie 2007

KISS

Desi imi place foarte mult sa vorbesc (mai mult sau mai putin la obiect), cand vine vorba de scris, nu pot sa spun ca aspectul cantitativ primeaza (asta nu inseamna ca cel calitativ primeaza). De aceea, m-am hotarat ca de acum inainte sa postez exact ce simt, cand simt, cat simt. Stiu ca e destul de self-centered ce am scris si poate putin imatur, dar asa simt acum.



Acum cateva minute am constat (dupa ce am incheiat o convorbire pe mess cu cea mai draga prietena a mea) ca de cele mai multe ori le spun celor din jurul meu sa aiba grija de ei si de cei din jurul lor. Si ce mi-am mai dat seama a fost faptul ca eu nu fac asta de obicei. Nu am grija de cei din jurul meu. Mi s-a intamplat de multe ori sa imi dau seama ca am jignit pe cineva sau ca nu l-am ajutat pe cat as fi putut. O sa incerc din rasputeri ca de acum inainte chiar sa fac ceea ce spun. Sa nu mai vorbesc in zadar, sa nu mai spun vorbe goale. Si daca eu le spun celorlalti sa aiba grija de cei din jurul lor, atunci si eu ar trebui sa fac acelasi lucru.


My commitment for today: o sa apreciez mai mult si o sa cresc relatiile pe care le am cu oamenii la care simt ca tin.

0 comentarii: