CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 26 noiembrie 2007

carte, ceai, muzica, dichis...




Poate v-ati dat seama despre ce este vorba... Daca nu, o sa va spun eu. Pentru mine, este vorba de cel mai frumos loc din tara asta, despre cea mai tare idee de business, despre un loc de care ma leaga enorm de multe amintiri placute, despre un loc al regasirii si al descoperirii. E CARTURESTI. E unul (si cel mai important) din cele 2 motive pentru care imi era dor de Bucuresti, pentru care din cand in cand imi doream cu ardoare sa plec din Cluj si sa ma afund intr-o carte buna la o masa intersanta si cu un ceainic in fata. Iar acum, believe it or not, e in Cluj!

Cand am vazut ca s-a deschis Carturesti in mall, un zabet imens mi-a inundat fata si o ciudata senzatie de familiaritate mi-a patruns in suflet. Gata! Clujul e acasa pentru mine! Simplul fapt ca stiu ca e acolo, ca ma asteapta cu un ceai si carti bune de fiecare data cand sunt foarte trista sau, dimpotriva, extrem de entuziasmata, simplul fapt ca locul meu preferat din tara exista acum si in Cluj, simplul fapt ca trebuie sa cobori niste scari pentru a ajunge in ceainarie si ca vezi pe raft cele mai faine carti ever ma face sa zambesc, sa fiu fericita si sa ma simt ACASA in Cluj!









2 comentarii:

romeo spunea...

astept sa beau si eu un ceai su tine la carturesti in cluj :)

kitzulina spunea...

chiar ca e super tare la Carturesti...poate doar cu exceptia meselor, dar e foarte tare ideea...am asteptat cu ardoare sa apara asa ceva si la noi :*
Poate ne vedem la un ceai acolo