CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 2 noiembrie 2007

revealing day

Astazi mi-am dat seama cat am crescut. Cat de mult am progresat in ultimul an, cat am invatat, de cate prejudecati am scapat si cum standardele mele inalte au devenit parca mai umane, dar in acelasi timp mai solide si mai usor de atins.


M-am surprins pe mine azi cu cata hotarare mi se articulau gandurile, cu cata pasiune mi-am imaginat ce va veni, cat de mult simt ca sunt gata sa dau din mine pentru a lucra pentru o confernta. Nu m-am simtit nicicand atat de motivata si nici atat de constienta de plusurile si minusurile pe care le am. Si partea buna e ca stiu cum sa mi le gestionez, cum sa imi dezvolt partile bune si cum sa traiesc cu cele mai putin tari, pana cand va trebui s amai lucrez la ele ca sa nu ma deranjeze. Sunt uimita ca acum sunt in sfarsit gata sa imi asum punctele tari si sa incerc sa le exploatez prin ceea ce fac.

Trebuie sa spun ca felul in care sunt acum se datoreaza AIESEC-ului si prietenilor pe care mi i-am facut aici. Scriam in ultima aplicare pe care am completat-o: "
AIESEC is part of my life. It brought me joy, success, sadness and from time to time frustrations, but the most important thing for me is that now I have new perspectives, new plans, new standards, new friends." Sunt sigura ca sunt pregatita sa infrunt ceea ce o sa vina de acum inainte, indiferent daca va fi vorba de a face ceea ce imi doresc sau de a accepta o decizie a unor oameni care cred ca fac ceea ce e bine. Sunt sigura ca acum sunt suficient de matura incat sa pot lua tot ce e mai bun din ceea ce mi se intampla si ca voi sti sa reactionez atunci cand aripile frante si un pic blegute se refac.

Astept curioasa si amuzata ziua de marti :)

1 comentarii:

Roxana spunea...

Marti o sa zambim!!!

Si o sa ne super amuzam! Te pupi dulce!