CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 8 decembrie 2007

And now what?

As vrea sa imi iau un bilet dus spre Paris... Sa plec intr-o aventura noua, sa ma rup de tot ceea ce simt acum... Insa as pleca numai in timpul meu liber. Imi place proiectul la care lucrez acum si nu as renunta la el nicicand, insa cand vine vorba de timpul meu liber, de oamenii din jurul meu, de ceea ce fac cand nu ma gandesc la SprinCO... As vrea sa ma rup de tot universul asta... dintr-un motiv foarte simplu. Simt ca incep sa prind radacini si nu vreau lucrul asta. Mi-e mult mai simplu sa fiu elementul nou in decor, sa ma adaptez, sa cunosc superficial oamenii decat sa ma obisnuiesc intr-un loc, sa iau tot ceea mi se intampla cu implicati pe termen scurt si lung, sa lupt pentru unele lucruri sau persoane la care tin.

Sunt o persoana careia ii place sa straluceasca o data si apoi sa dispara, sa isi gaseasca un alt domeniu in care sa faca acelasi lucru. Incerc sa schimb oarecum lucrul asta, insa tendinta mea de a parasi locul in care ma aflu acum este mult prea puternica. Imi doresc sa plec undeva departe, unde nu cunosc pe nimeni, sa o iau de la 0 si sa nu mai faca atatea greseli in legatura cu cei din jurul meu. Dar stiu ca nu o sa fac lucrul asta. Pentru mine conteaza prea mult parerea anumitor persoane ca sa ma mai razgandesc inca o data, ca sa le mai uimesc si sa le mai dezamagesc inca o data.

Oamenilor le este in general frica de schimbare... mie mi-e frica de a ramane pe loc. Si nu pentru ca simt ca o sa stagnez ci pentru ca simt ca voi fi nevoita sa ii las pe cei care ma stiu sa ma cunoasca. Mi-e teama de lucrul asta si pana acum am incercat sa il evit cat de mult am putut. Dar oare de acum inainte ce va fi? Imi doresc sa termin facultatea cat mai repede ca sa pot pleca din Cluj, sa ma rup de mediul in care sunt acum in care, desi imi place, nu vreau sa raman prinsa.

Ma simt ciudat acum pentru ca nu am programul full si pentru ca am timp sa ma gandesc la mine, am timp sa imi pun intrebari si sa imi raspund la ele, am timp de mine si de ceilalti... insa fatidic moment, caci tocmai acum nimeni nu are timp de mine :(

0 comentarii: