CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 22 ianuarie 2010

Independenta?

Zilele astea am tot avut AHA moments. Si desi cred ca o sa le tin minte toata viata, niciodata nu stii cand iti joaca memoria feste, asa ca le scriu aici. Pentru ca din cand in cand sa le recitesc si sa mi le reamintesc.
Un AHA moment de acum vreo 3 zile se refera la o intrebare pe care ne-a pus-o proful de cultura civica in clasa a 7a "Care e cea mai importanta valoare pentru voi?". Raspunsul meu a fost independenta. Acum nu mai e cea mai importanta valoare pentru mine, dar continua sa ma caracterizeze. Independenta imi da putere. Imi da putere sa trec peste momentele grele, imi da puterea sa ma automotivez, imi da puterea sa cred in mine, imi da puterea sa calatoresc si sa ma adaptez unui peisaj nou atunci cand il intalnesc. Evident ca exista si dezavantaje, dar nu are rost sa ma axez asupra lor pentru ca independenta nu face parte din lucrurile pe care vreau sa le schimb la mine.
Independenta se mai manifesta si prin faptul ca de obicei nu ma afecteaza parerea celorlalti despre mine si nu am nevoie de acordul lor pentru a face sau a nu face ceva. De fapt, in viata mea au existat numai 2 persoane care au avut o influenta majora asupra mea, asupra caracterului meu si al felului in care ma relationez la ceea ce mi se intampla. De curand am descoperit ca exista o a treia persoana care are aceeasi influenta asupra mea. In mod ciudat, de data asta nu mai simt ca independenta imi e atacata, ci ca am oportunitatea de a explora noi orizonturi si de a descoperi intr-un alt fel oamenii din jurul meu.
Imi place independenta mea. Imi reaminteste ca eu sunt singura persoana responsabila de ceea ce se intampla cu viata mea.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Don't stop posting such stories. I like to read articles like that. By the way add more pics :)