CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Maine plec la Cluj

Uffa! Maine plec la Cluj! Back to real life! In afara de faptul ca sunt foarte confuza si nu stiu e vreau sa fac cu viata mea, sunt un pic curioasa si un pic speriata de o noua rutina. Cred ca intr-un fel imi lipseste ceea ce faceam in Lituania pentru ca acum va trebui sa o iau de la 0. Prima data cu autobuzul de la Bucuresti la Cluj, colege noi de camera, FSEGA, materii de care nu am habar, prieteni cu care nu am mai vorbit de 3 luni. Am emotii pentru ce va fi. Intr-un fel ciudat, ma simt ca in anul 1. Ca si cand voi plonja intr-o lume pe care nu o cunosc. Dar am incredere in mine ca sunt suficient de sociabila, zambareata si deschisa incat sa rezolv aceasta mica problema.

A inceput 2010. Dar eu nu simt asta ca un inceput. Cred ca pentru mine "anul urmator" va incepe numai la sfarsitul lui ianuarie. Pana atunci, nu-mi pun obiective, nu ma gandesc ce vreau sa fac, ci doar explorez. Explorez multe posibilitati, analizez, ma gandesc, tin minte daca sclipeste ceva si reiau explorarea.

Singurele obiective pe care le am acum sunt legate de lucruri marunte. Mi-am propus sa citesc 2 carti de beletristica in fiecare luna (in ianuarie o sa fie "Magicianul" si "Marele singuratic"). Si sa mananc din nou lasagna langa Flaminio, asa cum faceam acum 1 an cu echipa mea. Sa merg duminica seara sa il ascult pe verisorul Dorei la barul de langa Colosseum. Si mai vreau pentru la anul sa merg in Barcelona (cine vrea sa vina cu mine la sfarsitul lui aprilie?). Si sa fiu faci la NaLDS, Synergy in Lituania si SprinCo in Cehia. Si sa merg cu mami undeva in afara tarii pentru un weekend (Salonic, Paris, Lisabona, Viena sau Bruxelles). Se pare ca orice as face, nu pot scapa de microbul calatoriilor. Ceea ce cred ca e bine. Face parte din mine sa vreau sa am mereu ceva nou in viata mea, cat de mic ar fi (chiar daca e vorba doar de un nou magnet pe frigider).

Pentru ca inca nu stiu ce vreau sau ce trebuie sa fac cu lucrurile mari din viata mea, o sa ma distrez cu cele micute. Scriindu-mi palnurile de calatorie, am zambit. Si cu acest zambet pe buze ma duc sa imi fac bagajul. Se anunta un an cel putin cu momente frumoase :)

2 comentarii:

andreea spunea...

multa bafta. Vor veni si raspunsurile. LA timpul lor:)
Te pup. Un an nou fericit!!

:P Barcelona e si la mine in plan insa umpic mai tarziu de aprilie.

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!