CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 15 februarie 2010

14 februarie

14 februarie 1987... zi tare speciala pentru mami si tati. Ziua in care s-au casatorit.
14 februarie 1988... zi tare speciala pentru mami si tati. Ziua in care si-au botezat copilul. Ce cadou poate fi mai frumos pentru aniversarea de 1 an a casniciei?
14 februarie 2010... zi tare speciala pentru mami, tati si Silvia. In sfarsit am fost acasa sa sarbatorim impreuna cu un pranz delicios si un tort absolut extraordinar (cu crema caramel - preferata mea si multe, multe, multe fructe)
Ziua de ieri a fost frumoasa. In primul rand pentru ca am inceput-o cu soarele zambindu-mi viclean din spatele jaluzelelor. Apoi, cea mai frumoasa surpriza a zilei: tati ne-a adus flori (atat de frumoase si de rosii). Am continuat prin a citi "Arta conversatiei" (o carte plina de lectii valoroase) si a mai invata cate ceva pentru un examen. In timp ce ma pierdeam printe cuvintele Sanzianei Hangan, am constientizat cele mai frumoase amintiri ale mele, cele doua stari care ma emotioneaza atat de puternic de fiecare cand le evoc chiar si cu un colt de memorie... Cu starea aceasta de frumusete interioara si recunostinta, a urmat un pranz frumos in familie si o vizita la mamaia. Si spre seara, in tren, o discutie cu un drag prieten caruia ii zambeau ochii chiar si prin telefon.
Ieri a fost o zi frumoasa in care mi s-a aratat din nou cat e de frumos sa iubesti. Mi s-a aratat cu ce colectie uimitoare de stari si sentimente vine la pachet un cuvant atat de simplu : "iubire"...

1 comentarii:

Roxana spunea...

:) it gave me shivers! ma bucur pentru tine tare, tare!