CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 15 februarie 2010

"Arta conversatiei"

E o carte pe nu mi-o aminteam cu exactitate. Imi aminteam numai cat de impresionata am fost dupa ce am citit-o prima data, pe cand aveam 15-16 ani. Ceva mai trecuta prin viata, cu alte ganduri, alte aspiratii, alte sentimente am recitit-o in ultimele zile. Am recitit-o si mi-as dori sa am o memorie atat de fidela incat sa pot cita replici intregi, sa pot retine lectiile de viata pe care le-am gasit in "Arta conversatiei".

E o carte asa cum imi place mie. E o carte cu o poveste a ei: are cotorul rupt si lipit, paginile ingalbenite, mirosul specific al cartilor din biblioteca. E o carte in care este o parte din sufletul meu: usor demodat, usor imbatranit, usor meditativ...

"La inceput a fost viata, apoi a fost tot viata, apoi va fi tot viata"

0 comentarii: