CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 8 februarie 2010

Admir

Ma gandeam zilele trecute la oamenii din viata mea. La cei pe care ii am mai aproape, cei pe care i-am vazut din cand in cand, cei care au avut un impact major asupra mea, cei pe care as vrea sa ii revad, cei care imi sunt alaturi mereu sau din cand in cand, cei de la care am invatat si cei pe care i-am invatat... Au trecut multi oameni prin viata mea. Si din acestia multi, sunt cativa pe care i-am admirat. Sau mai bine spus, la care am admirat anumite trasaturi, anumite reactii, anumite pareri sau mod de viata.

Admir altruismul, capacitatea de auto-schimbare, oamenii care pot ierta, oamenii care au credinta, oamenii cu vieti armonioase, oamenii care sunt deschisi invatarii indiferent de varsta, oamenii care stiu sa aduca un zambet pe buzele celorlalti, oamenii inteligenti, oamenii optimisti, pe cei cu valori clare care le ghideaza parcursul in viata, oamenii care au arta in viata lor, oamenii curiosi, oamenii frumosi...

Sunt recunoscatoare pentru ca i-am cunoscut. Viata e mai frumoasa atunci cand vezi frumusetea din ea.

0 comentarii: