CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

marți, 9 februarie 2010

Intrebare si raspuns

Anii trecuti ma tot intrebam de unde isi iau puterea oamenii puternici. Cum de au ei atat de multa putere sa treaca peste lucrurile negative din viata lor si sa mai si zambeasca si sa ii ajute pe ceilalti? Am tot incercat sa fac asumptii, i-am intrebat, dar nu am fost multumita de ce am aflat (nu stiu ce am aflat, imi aduc aminte numai senzatia de nelamurire neclarificata).

In seara, ascultand cu atentie versurile melodiilor de la radio, desi incercam din rasputeri sa le evit (dar nu am reusit sa le ignor... nici versurile, nici avalansa de ganduri), mi-a revenit ghidus aceeasi intrebare: de unde isi iau puterea oamenii puternici? Si am inceput sa imi conturez si un raspuns: din ei insisi. Nu stiu daca e raspunsul corect, nici nu stiu daca ma multumeste, dar a fost raspunsul care m-a facut sa iau telefonul in mana, sa ma uit la el cateva secunde si apoi sa il las jos.


0 comentarii: