CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 28 februarie 2010

Prieteni

"Nu mai pleca asa departe si asa de des, ca-ti pierzi anturajul si prietenii"
"Daca sunt prieteni care sa fie acolo o viata intreaga, o sa-i mai gasesc cand ma intorc. Daca nu, o sa imi fac alti prieteni"

2 replici dintr-o discutie cu matusa mea preferata. 2 replici care exprima o ambitie pe care am creat-o acum 8 ani, o ambitie care intre timp a devenit un principiu de viata (destul de des aplicat).

Cred in prietenii la distanta. Indiferent unde in lume sau in tara vom fi. Mi-e dor si drag de voi.

2 comentarii:

Morisoara spunea...

sa stii ca si eu cred cu tarie in prietenii la distanta. prietenii adevarati chiar sunt aceia pe care ii vezi dupa 8 luni si inca stiu cand ai nevoie sa te tina in brate si sa iti spuna o vorba buna. Colac peste pupaza, prietenii buni sunt cei care nu simt ca esti departe, ci sunt la fel in relatia cu tine. mereu. Eu am descoperit asta cand am fost acasa acum 2 saptamani. Si sunt bucuroasa ca asa s-a intamplat.

Silvia spunea...

Ma bucur tare mult ca si tu crezi :)